مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی

وسعت ناحیه تحت درمان نیز مطمئنا بر روی هزینه دکتر هایفوتراپی موثر خواهد بود. هرچه ناحیه تحت درمان وسیع ­تر باشد، قیمت هایفوتراپی نیز بیشتر خواهد شد. همچنین عمق چروک­ها نیاز به تعداد شات­ ها برای درمان را بیشتر می­کند و بنابراین باید هزینه بیشتری پرداخت.

برای اینکه از پرداخت هزینه بالا برای هایفوتراپی جلوگیری کنید، بهتر است به صورت دقیق ناحیه مورد نیاز برای هایفو صورت را مشخص کنید. اگر تنها در یک ناحیه جزئی از صورت نیاز به انجام این روش درمانی دارید، ملزم به پرداخت هزینه کل صورت نخواهید بود. راه دیگر برای کاهش هزینه، تعیین کردن تعداد شات­های هایفوتراپی پوست است. برای این کار در مورد دستگاه به کار گرفته شده برای شما، پرس ­و­جو کنید، تا تعداد شات­های مورد نیاز خود را تا حدودی تخمین بزنید. دقت داشته باشید که هزینه درمان هایفو در نواحی مختلف بدن باهم فرق می­کند. به عنوان مثال هزینه  هایفوتراپی پلک با هزینه هایفوتراپی برای لک صورت یکسان نیست؛ بنابراین به ناحیه تحت درمان دقت کنید. به خاطر داشته باشید که بهترین دکتر هایفوتراپی از شما هزینه معقولی دریافت می­کند و هزینه اضافه­ ای از بیماران خود دریافت نمی­کند.

مراقبت­های بعد از هایفوتراپی پوست، موجب افزایش ماندگاری این روش و دست­یابی به نتایج بهتر خواهد شد. از جمله این مراقبت­ها می ­توان به موارد زیر اشاره کرد:

پس از انجام هایفوتراپی باید از پوست در برابر دمای بالا و حرارت محافظت کنید. همچنین پوست نباید در معرض مواد شیمیایی قرار بگیرد.

به علت ملتهب شدن پوست پس از هایفو صورت، تا چند روز از کرم‌های ضد آفتاب بر روی پوست خود استفاده کنید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

از مصرف کرم‌های لایه بردار و اسکراب پوست، خودداری کنید؛ همچنین از به کار بردن مواد آرایشی تا چند روز بر روی پوست خود خودداری کنید.

چنان­چه پوست شما حساس است و پزشک برای شما کرم ترمیم کننده بعد از هایفو تجویز کرده است، آن را طبق دستور پزشک استفاده کنید.

می­توانید پس از هایفو، صورت خود را بشویید؛ اما به دلیل التهاب و حساسیت پوست از شوینده‌های قوی و اسکراب­ها استفاده نکنید.

چنان­چه پوست شما بسیار ملتهب شده است، بهتر است تا چند روز به شکلی بخوابید که بر روی صورت فشار وارد نشود.

می­توانید پس از هایفوتراپی، به فعالیت­های روزمره و ورزش­های سبک بپردازید. ورزش کردن موجب افزایش تولید کلاژن خواهد شد و به شادابی پوست شما کمک می­کند؛ اما دقت داشته باشید که ورزش‌های شدید و فعالیت­های سنگین می­تواند به پوست شما صدمه وارد کند. بنابراین بهتر است تا چند هفته صبر کنید و سپس به فعالیت­های سنگین­تر بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *